piektdiena, 2011. gada 15. aprīlis

Neparastā piektdiena.

Neparasta, jo parasti piektdienās vai nu jau esmu Limbažu pusē vai uz turieni dodos. Šonedēļ izpaliek Rīgas skati un bedrainie mājupceļi.


Visi Nauri (vismaz 2) ir gandrīz kopijas. - plēš jokus bez gala un mazliet dzīvo savā pasaulītē. Laimīgie cilvēki.

Kur ir prāts vidusskolēnus atlaist no stundām piektdienās ar norādi, ka viņiem jādodas uz augstskolu prezentācijām!? Saulainā Piektdienā! Bet kad gan es vēl varēšu SZF mantijā dejot uz dancepada!? Bija jāizmanto izdevība.

Vargāns pēdējā laikā ir mana meditācija.

Es varētu rāpties vēl kādām sētām pāri.

Un gribu vairākas dienas padzīvot mežā. Āāā, Cālītis, Riekstiņš un Linda made my day. Vai arī daba, kur es kopā ar viņiem nonācu. :)

10 minūtes miera. Es to izdarīju!

Uz ugunskura cepti kartupeļi? - nu kāpēc gan ne!

Zeme ir silta. Nu un, ka tas pērkons vēl nav drebinājis šo vietu šogad.

BJMK es varētu dzīvot, ja vien tur būtu kamīns. Mūzika un mākslinieki visapkārt - my place. Žēl, ka Limbažos nebija tāda vienota kreatīva vieta.

Klausoties oriģinālus, man tomēr labāk patīk David & co izpildījums franču dziesmām.


Un to filmu, kuru šodien iesākām skatīties, es labprāt noskatītos līdz galam - vien dīvānā un siltā vietiņā. Tādas dziesmas  un dejas - prasās dejot.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru