ceturtdiena, 2011. gada 7. aprīlis

Yeah!

Man ir apnicis saņemt linkus, uz kuriem jāspiež, lai par kaut ko nobalsotu. Un tas vēl nav viss, pirms tam ir jāspiež "sekot", tad notiek kaut kāda super duper pieslēgšanas un tikai tad var darīt ko tālāk. Atvainojiet, bet kādu laiku, kamēr man nepienāks pilnīgi-nav-ko-darīt brīdis, nebalsošu.

Es sapratu, kādi ir tie skūpsti, kurus zīmē komiksos un rāda komēdijās, kad cilvēks paģībst. Es tiešām sapratu! :))

Gribās mazliet izslēgt telefonu un kārtīgi izgulēties, tik apstākļi neļauj. Vai arī es?

Pie manas mājas var rīkot dubļu cīņas. Tas nekas, ka es dzīvoju pilsētā un manā pagalmā ir asfalts.

Yes, pie manis atgriežas radošais! Es jūtu, drīzi būs. Tas kaut kā nemanāmi bija nozudis. Paslēpies. Atslēdzies. Būs.. :)

Jūs esat redzējuši kā baloži uz elektrības vada dejo Gatves deju? :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru