sestdiena, 2011. gada 27. augusts

Baiga nojausma

Esmu mazliet sasējusies ar sūtījumiem no ārzemēm. Tie pārsteidzoši ātri sasniedza Latviju (nu, protams, ja neskaita kādu 2 mēnešu aktīvu saraksti ar firmu un bankām) - domāju tieši sūtījumu - Ķīna -> Latvija.
Bet nu ko - tagad sāksies pats interesantākais - muitas darbi. Man ir ļoti nelāga nojausma par to, cik "vienkārši" tas varētu notikt, tāpēc visticamāk, drīzumā šeit būs ieraksts arī par manu atmuitošanas pieredzi.

Diemžēl šo nojausmu man radīja dažu pazīstamu cilvēku izklāstītā pieredze + interneta meklējumi par to kas un kā notiek. Ceru, ka kopš tapa, piemēram, šis raksts, kaut kas ir mainījies. Bet kā reiz, man arī ir nepieciešami CE sertifikāti. Ej nu sazin, vai firma, no kuras pasūtīju preces, man tos atsūtīs - ļoti ceru uz pirmdienas rītu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru