sestdiena, 2011. gada 20. augusts

Lasi mani.

[16.08.11.]
Daudz ir runāts par to, ka attiecības veido, uztur un bagātina divi cilvēki. Tomēr, dažkārt gadās citādi. Un ja reiz tev ir gadījies tā, ka tu esi viens vienīgais, kas to dara, tad centies pēc iespējas ātrāk to izbeigt vai arī attiecības pašas drīz visu izbeigs; kaut gan iespējams, ka tas ir viens un tas pats.
Kāpēc? Jo sajūta ir tāda, it kā tu visu savu enerģiju triektu pret milzīgu, biezu betona sienu, taču tā nemaina savu formu un paveidu ne par mata tiesu.
No sevis citiem un no citiem sev - netērē savus spēkus bezjēdzīgi.

[17.08.11.]
Jā. Es rakstu dienasgrāmatu. Balta papīra lapa ir labākā uzticības persona.
Diemžēl tai ir arī viens mīnuss - tā nekad nedod padomus. Labākā gadījumā - tā liek saskatīt likumsakarības.

[20.08.11.]
Lasīt grāmatu dienas gaišajā laikā - ļoti patīkama atļaušanās.


1 komentārs:

  1. Sveiki visi, mani ir izkrāpuši tik daudzi uzņēmumi, kuri ir apgalvojuši, ka ir reāli aizdevēji, bet visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka viņi nav tādi, kādi viņi ir. Kamēr mans draugs nav iepazīstinājis mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru sazinājos, un veiksmīgi ieguvu aizdevumu no viņiem tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    AtbildētDzēst