piektdiena, 2011. gada 7. janvāris

Jautājumi un secinājumi

Man patīk strādāt mājās. Īpaši, ja zini, ka nekur tuvākajās dienās nav obligāti jādodas - dzīvo mierīgi, nedomā par to, ka ir kur jāiet, un plāno savu laiku. Tā es darīju vakar - izdomāju, ja reiz pati varu noteikt savu laiku - vai sāku strādāt 8os no rīta vai 12os, tad varu arī pusnakti pavadīt augšā darot to, kas man tīk. Kāpēc tā?

Es atkal esmu sevis meklējumos jeb meklēju to, ko es varētu darīt diendienā. To, dēļ kā manas acis mirdzētu un ko man neapniktu darīt. Protams, darbības ir jāmaina, bet es gribu saprast, kas ir tas, ko es labprāt darītu visvairāk.

Tā nu, kad es ar kaut ko aizraujos, cenšos piefiksēt domās, kas tas ir (un arī to,kā es tajā brīdī jūtos, kāda kļūst mana apkārtējā vide).

Pēdējais secinājums: esmu harmonijā ar sevi, ja kaut ko radu; veidoju ko māksliniecisku. Vakar tapa šie:
Bildites.lv Bildites.lv
[P.S. Ja ir vēlme, katru auskaru pāri var iegādāties par Ls 1,50 ;)]
Vēl pēdējo dienu laikā prātu nodarbina arī daži filozofiska tipa jautājumi, kā arī man iepriekš neatklātu zinātņu izzināšana. Bet par to citos rakstos. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru