otrdiena, 2011. gada 4. janvāris

Sevis zinātne.

Šodienai bija vairāki interesanti pavērsieni. Visnotaļ pozitīvi, un prieks, ka atkal viss notiek tā kā tam jānotiek (uz to es paļaujos).

No rīta ar veselību īsti forši nebija, bet gulēju gan es salīdzinoši labi - pamēģināju iepriekš rakstīto - un gulēju uz rietumiem. Vai nu psiholoģiski vai kā, bet labāk. :)

Negribēju braukt uz Jelgavu, bet tas bija jādara, jo ir kursi. Brokastu laikā piezvanīja puisis - administrators un pavēstīja,ka kursi šodien nenotiek, jo pasniedzēja apaukstējusies. Nopriecājos, ka nebūs jābrauc uz Jelgavu tikai dēļ kursiem.
Vajag tikai kaut ko vēlēties vai nevēlēties un apstākļi sakārtosies kā vajag. [tas nenozīmē,ka es priecājos par to, ka cilvēks ir apslimis.]

Jau otro dienu ķeros klāt visādām neizdarītām lietām, čekoju banku piedāvājumus un kārtējo reizi pētu LV likumus.. apnicīgi un mežģa smadzenes, bet noderīgi.
Pabiju pāris iestādēs, lai noskaidrotu lietas. Viena no tām - es varu būt mikrouzņēmuma īpašnieks nezaudējot savu prakses vietu, ja vien nesaņemu atalgojumu (par mani netiek maksāti soc.nodokļi).

Vēl viens pavērsiens - pēkšņi piedāvāja braukt uz Andžeja Reitera lekciju (nē, tā man to negribētos saukt..).. parunāšanos. :)
Šo cilvēku redzēju pirmo reizi. Kā viņš izlēca no auto, gandrīz pateicu 'čau', jo izskatījās pazīstams; nebija. :D
Kas viņš ir? - Bioenerģētikas eksperts, izaugsmes un fitnesa treneris (tā rakstīts pok.lv), Taizeme ir viņa otrās mājas, ļoti atvērts, runīgs, un spēj piesaistīt uzmanību.
Par ko šajā reizē tika runāts? - grūti konkrēti pastāstīt, bet bija lietas, kas atkal ļāva padomāt par sevi, par to ko un kāpēc es daru.
Šādas tikšanās man patīk. Es uzlādējos, daudz ko pārdomāju, atvēlu laiku sev, iepazīstu sevi un iemācos ko jaunu. Un vēl vairāk man tīk, ka tās vairāk ir iekšējas zināšanas - par sevi un citiem cilvēkiem.
Vēl joprojām raisās pārdomas. Forši.

Nopriecājos arī par to,ka paspīdēja iespēja tikt uz teātri..tiešām gribās. Tikai kursa ballīte, kuru tā kā pati organizēju (ar pāris jaukiem palīgiem), ir tieši tanī dienā. Žēl. Cerams, ka arī citreiz tiks piedāvāta šāda iespēja. :))

Un kā nu gadījies, kā ne, mājās atbraucot mani sagaida žurnāls par astroloģiju - "Patiesās dzīves" (kuru nelasu un netaisos lasīt) pielikums. No rakstiem paņemu to vajadzīgo, lietderīgo un kārtējo reizi pārliecinos, cik esmu bagāta un ka eju pareizo ceļu. Tāpat visu laiku prātā turu savus tuvākos cilvēkus.

Ir lieli skeptiķi, ir neticīgie, ir materiālisti, bet lai nu kā, ir šādas nemateriālas zinātnes, ko nevar apgāzt. Un arī nevar pilnībā atklāt. Es ticu. :)

- - -
Dari to, ko vēlies un kas Tev patiešām patīk! Dēļ kā Tu dedz un esi gatavs ziedoties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru