ceturtdiena, 2011. gada 13. janvāris

Šodien = mākslinieciska diena. :D

Jebšu - vārdi virknējas raiti un ne īpaši loģiski, bet jautri ir bez gala. Jāpiepluso vēl mana neīstā balss un smieklīgie smiekli, kas arī nez kāpēc neizklausās pēc manis. :D

Tātad šīs dienas top tēzes:
"Reku salatētis!" [par brūni bārdainu onkuli gumijas zābakos]
"Te vispār ir daudz salatētu..un salaomes..un salamašīnas. Ē, reku aizbrauca salamašīna! Un rekur vēl viena! [neviltotā bērna priekā]"
"Kebabs man acis iztecināja."
"Čalis p..autā centās samaksāt ar vecajiem čekiem."
"Čau, Ome!" - "Om,om,om,om,om...." [tāpat kā suņi saka savam saimniekam "vau,vau,vau,vau.."]
"Kāpēc tu tā izskaties?" - "Visu nakti mācījos!" - "Jā.. to jau no šejienes var saost."
"Zivs uzsūc alkoholu,ja uz tās sēž virsū."

Un vēl pāris notikumi, kas dzīvi padara interesantāku [par nelaimēm nesmejamies, bet tikai pasmaidām]:

Viens čalis veikalā staigāja ar cigareti mutē (neaizdegtu). "Tas tagad tā stilīgi?"

Tante ieskrēja Maximas vārtiņos (nu tajos, kas parasti automātiski veras vaļā - šoreiz nevērās). Izskatījās kuriozi. (viņi noteikti filmēja)

Jā, viens vīriņš Maximā pie kases centās samaksāt ar vecajiem čekiem. Lieki teikt, ka viņš bija manāmi iereibis.

Vakar runāju ar puisi, kurš ir viņa vārdiem drausmīgi foršs. Un tas ir drausmīgi forši. :D:D [to sapratīs tikai tie, kas dzirdēja šo puisi.] Zanda saka: "Kretīns." :D

Vakar runāju arī ar cilvēku,kas ir mazliet vīlies dzīvē. Mazliet jaunāks par mani, precējies jau 1,5 gadu, vairs nemīl (tā gan es to nesauktu) savu sievu, jo viņa neizdarījās godīgi. Vēlāk viņu saruna izklausījās apmēram šāda:
[..]
"Jā, es tūlīt būšu."
">><&^%#$^&$"
"Es Tevi mīlu."
"&$%^&"
"Es Tevi mīlu."
"$%^&*"
"Es esmu tukšā. Es Tevi mīlu."
[..]
Es ticu, ka viņš pat neapzinājās, kurā pilsētā atrodas, un cik liels varētu būt jēdziens "tūlīt".

Sandis nesaprata, kā man var patikt pīles.

Man ir tik smieklīgi smiekli, ka pašai jāsmejas. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru