pirmdiena, 2011. gada 3. oktobris

"Draugi"

Es dažbrīd nesaprotu..

Kāpēc latvieši sevi pazemo? Kāpēc mēs esam paši savu domu marionetes? Viedokļi mainās, bet tik krasi uz tiem reaģēt - bērnu spēles - es esmu tavs draugs, bet nākošā dienā, kad viņš nav atdevis manu spēļmantiņu, vairs neesmu..

Jā, šoriez es runāju par vēlēšanām un to iznākumu. Ja reiz tas tāds ir, tad ir - viss taču notika likumīgi! Nē? - Pierādījumi? Nesanāks. Ja nu arī kaut kas ir noticis nelikumīgi, to varēs uzzināt pēc gadiem 20; vai arī nekad. Daļa tautas gaida citu rīcību, daļa priekā berzē rokas - "nu tik būs!" Es neesmu vienaldzīga pret to, kas notiek LV un arī kādā valodā tas notiek,

BET-

Ja reiz latvieši ir bijuši tik slinki un nav sabalsojuši par saviem favorītiem, nu tad ļausim tautas vairākumam - aktīvai daļai darboties! Un ja ne, tad varbūt arī mainām Satversmi, kā tas šobrīd notiek Ungārijā!? Būtu tikai vēl lielāks haoss! Bet mums taču tas patīk..

Un atkal sapnis par draudzīgu valsti un draudzīgiem pilsoņiem - LATVIJĀ.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru