pirmdiena, 2011. gada 19. septembris

Lietus, rudens, cikādes un "man patīk mācīties"

Jēj, šodien līst! :)) Es patiešām šeit priecājos par lietu, citādi te ir tik spiedīgi karsts... Bet šim lietum ir jābeidz līt līdz pus7iem vakarā, jo tad notiks Dancing University prezentācija/atklāšana. :)

Es jau vakar rakstīju, ka manuprāt šeit lapas nekrāsojas, bet gan vienkārši nokalst un nokrīt. Vizuāls pamatojums manam teiktajam:

Pie dabas apraksta aizmirsu pieminēt cikādes (?? varbūt kaut kas cits, kas līdzīgs šitiem) pie Balatona - tās vakaros grieza tik spēcīgi, ka galva dulla jau pēc pavisam īsa brīža. Glābiņš bija vien vilciens, kas kursēja ik pa pusstundai un uz pusminūti apklusināja šos kukaiņus.

Nu arvien skaidrāks sāk tapt lekciju saraksts un tas, ko mēs tur vispār darām un darīsim. Šodien gan atkal - ieradāmies uz lekciju un domājām, ka sāksim mācīties starptautisko politikas ekonomiku, nekā. Pasniedzēja parunājās, pateica, ka šis priekšmets būs trešdienās un bye,bye. Jā, trešdienās ir gandrīz visi priekšmeti. Vēl jaukāk ir tas, ka trešdienās tie ir pasniedzēji (nu vismaz pāris), kas uz šejieni brauc no Budapeštas, kas nozīmē, ka nevarēs pārlikt citu laiku. Nu nekas, būsim universāli - atradīsimies vairākas vietās vienlaicīgi. 8)
Jā, un viena no tām pasniedzējām ir tā, kurai es jau 3x esmu rakstījusi e-pastu, lai noskaidrotu, kad notiks mūsu lekcija...atbildi, protams, es nesaņēmu no viņas, bet gan no kādas viņas kolēģes. 

Otrā lekcija šodien bija par etniskajām minoritātēm, identitātes krīzi Eiropā. Pasniedzējs patiešām erudīts, ļoti kompetents; pagāšreiz pat mazliet nobiedēja ar saviem jautājumiem, bet šodien dikti ieinteresēja. :) Patiešām priecājos, ka šodien kāda lekcija arī bija kā lekcija, citādi sāka jau rasties sajūta, ka mēs te it kā esam, bet neesam. :D Kā Anna teica - vairāk laika paiet gaidot lekcijas, nekā tajās esot. Cerams, ka drīz tas mainīsies, lai var ķerties citām lietām klāt. :)

Par lekcijām vēl - šeit viņiem ir ungāru angļu plūsma, tas ir, šeit ir daudz ungāru studentu, kas studē angļu valodā, līdz ar to, mūsu lekcijas papildina daudzi ungāru studenti. :)
Liels uzsvars uz gala vērtējumu tiks likts uz to, cik aktīvi mēs iesaistāmies diskusijās, uzdodam un atbildam uz jautājumiem...Man tas nozīmē - intensīvo angļu valodas kursu. 
Secināju, ka man patīk mācīties. Hmm.. :D

--
-Es nekad negribētu būt zāle. [paskatoties uz šeit izkaltušo zāli]
-Linda: Arī Amsterdamā nē?
-Nē, jo tad mani vēl dedzinātu!

Ungāri sasveicinoties un atsveicinoties saka 'szia'. Mēs ar Lindu nospriedām, ka varētu sākt kaut kur dziedāt...
-Szia!
-Szia!...Szia!...Sijā auzas tautu meita...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru