otrdiena, 2010. gada 15. jūnijs

Jautājums draugam. (10.05.2010.)

Mēs sen neesam tikušies.
Ko Tu teiktu, ja tas pēkšņi notiktu?
Vai Tu mani apskautu?
Vai Tu jautātu, kur biju pazudusi?
Bet varbūt pazudis biji Tu?
Kā tad ir?
Vai cilvēks var pazust viens no otra?
Vai arī tie vienkārši iet savas gaitas,
un to nodēvē par pazušanu?
Pazust.
Un satikties.
Vai ir kas mainījies?
Jā.
Es taču nezinu, ko esi darījis pēdējos mēnešus.
Es nezinu, kā sagaidīji Jauno gadu,
kādā krāsā bija pirmais taurenis, ko šogad ieraudzīji.
Es nezinu, kas ir Tavi draugi
un es nezinu, vai Tev vēl joprojām garšo šokolādes saldējums.
Vai Tu man to pastāstīsi?
Tam taču vajadzēs pārāk daudz laika!
Kā?
Vai mēnešus var atgūt vienas nakts laikā?
Vai vispār ir iespējams atgūt laiku?
Tas taču neiet atpakaļ, tas tikai rit un rit uz priekšu.
Mans Draugs, kur Tu biji šo laiku?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru