otrdiena, 2010. gada 15. jūnijs

Jautrā vakardiena (05.03.2010.)


Vakar Rīgā laicīgi devos uz dzelzceļa staciju, lai brauktu uz Skulti.
Vilcienam būtu jāatiet 22:21, protams, tā kā pie rokas nebija ne radio, ne TV, nezināju, ka kaut kādu iemeslu dēļ vilciens ir atcelts.

Ieejot dzelzceļa stacijā, dzirdu: "...nākamais vilciens uz Skulti aties 23:35.." Paskatoties pulkstenī, cerēju, ka varbūt tika saukts viss saraksts..
Protams, tas, ko dzirdēju, bija tiesa, un man nācās doties uz Sarkandaugavas dzelzceļa staciju. Hmm..bet kur pie velna tāda ir? Un kā lai es tur nokļūstu? Zinu, kur atrodas Sarkandaugava..zinu arī to, ka tur ir Tvaika iela.. un vēl pāris iestādes.. Bet dzelceļa stacija?

Tad nu sazvanīju Santu, kura pateica, ar kuru transportu varu nokļūt uz to pusi.. Bet jautājums - no kuras pieturas šis buss vai troļuks atiet? Neko - palaimējās. Tā nu braucu un saprotu, ka pa vienu ielu esmu gājusi uz Arēnu, bet citas lāgā nepazīstu.. un tad jau pazīstamais Tvaika ielas krustojums.. Apjautājos busa šoferim, kur labāk lēkt ārā - un viņš patiesi bija laipns!!! Patīkami pārsteidza!!

Tā nu gāju uz labu laimi sliežu virzienā un gatavojos sniega tīrītājai prasīt, kur tad tur pietur vilciens un kur ir jākāp iekšā...lai arī nebiju pārliecināta, vai viņa mani sapratīs [ar kādu meiteni runāja krieviski]. Protams, pieturas mājiņā biļetes nepārdeva..Es kā pasažieris, kas ļoti reti izmanto vilcienu, nevarēju saprast - vilcienā kāds arī pārdod biļetes vai arī varēšu braukt pa zaķi?

Cerēju,ka vilciens, kurā iekāpu, nebrauks uz Rīgas pusi..atkal paveicās, arī biļeti dabūju..
Bet tie baigie žuļiki! - noprasīja visiem, kur taisās braukt, jo negribēja braukt līdz galastacijai! Nekā - 2 cilvēku dēļ vien bij jābrauc.. Iedomājoties, ka man vēl kkur būs jāmeklē kāds ceļš..
=> Man patīk pārsteigumi!

P.S. Vilcienu satiksme atcelta dēļ maģistrālā ūdensvada plīsuma Gaujas ielā pie Brasas tilta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru